Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Camster - 11 juni 2013 21:13

Ännu en bilträff...

ännu fler bilfoton  


     

Av Camster - 11 juni 2013 14:45


Hittade ett klipp på Tobs i min gamla blogg.  Han har alltid älskat att dansa   


Klippet hittar ni här   



 

Av Camster - 11 juni 2013 13:27


My boys are my heroes      


   

Av Camster - 11 juni 2013 10:43



Jag har haft en liten lista med dröm-konserter och tänka sig... nu är den till största del avbockad.


Visst, Elvis, Guns n´Roses   (från storhetstiden) och Queen  skulle jag absolut vilja se, meeeen det går inte på ngt som helst sätt att ordna.

Kollade igenom min gamla blogg, och där fanns en massa inlägg från de flesta konserterna.
Klicka på länkarna    och njuuuuut av bilder och videos. (Om länkarna inte funkar, uppdatera bara det nya fönstert som dyker upp så ska det funka sen)


Jag har sett Britney Spears 4 gånger. (Köpenhamn x2  , Malmö och Sthlm  )
Jag har sett NKOTB  . 1991 och 2012. 
Jag har sett Prince!   
Jag har sett Oasis   (3 gånger)
Jag har sett Depeche Mode  
Jag har sett Lady Gaga 

Jag har äntligen fått se mina Bon Jovi!

Jag har sett Madonna   (Göteborg och Köpenhamn  )

Och om ca en månad ska jag se Robbie Williams i GBG  !


Det är en ganska så bra lista med stora artister som jag har i min "ryggsäck"   



   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards