Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Camster - 2 juni 2013 23:44


Ja... vad ska jag skriva?
Imorgon är det åter dags, Tobs fyller år!

Vi har firat hela helgen, barnkalas i lördags och släkt-kalas idag. Och imorgonbitti är det äntligen vår tur att ge honom presenter!

Det är en klyscha, men jag fattar inte vart tiden tar vägen. Visst, tänker jag tillbaka, så minns jag ju en hel del av allt som skett sedan den där lördagen i juni 2006. Men ändå...

Jag smög in och tog en bild av honom nu när jag skulle gå till sängs. Min 7åring!
Paketerna är redo för dig :-)

Av Camster - 2 juni 2013 18:50


Robin somnade kort efter att dagens gäster åkte hem. Klockan var väl runt 17 när vi såg att han hade lagt sig tillrätta i soffan i lekhörnan. Vi väckte honom när det närmade sig matdags, och flyttade honom till soffan i vardagsrummet. Det dröjde kanske 10 minuter, sen var han i drömmarnas värld igen

Vi gav upp försöken med att väcka honom för mat, och nu ligger han och sover i sin säng istället.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards