Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under augusti 2013

Av Camster - 13 augusti 2013 16:31

Thank you and goodbye Appletree
Du har nu gjort ditt!

Vi hade hjälp av Robin med att bära ut grenar till släpet. En redig påg, det där

Hmm, får lite flashbacks från hösten...
Höst-göra liksom!
Men det är skönt att äntligen få bort det geting-samlande trädet.

Av Camster - 12 augusti 2013 21:51

Förra veckan åkte vi till Sthlm, underbara stad!

På vägen upp, stannade vi till vid Godisflyget Candy Airlines. Ett "flygplan" som godisaffär. 

   


I Jönköping lunchade vi för att sedan stanna vid Brahehus   för lite "kultur".


           


Tobias som "staty"   

 

Fler bilder kommer... I promise   



Av Camster - 11 augusti 2013 23:19

Jag har inte lagt ner, jag har varit iväg med familjen i Stockholm under några dagar. Jag fullkomligt älskar den staden!
Vi hade ett family room på Scandic i Kungens Kurva, precis utanför stan typ. Kidsen sov i en nerfällbar våningssäng som bjöd på en å annan surprise!
Såklart trycktes det av en massa bilder, en hel del kommer läggas upp under veckan

Så länge, jag och Robin myser på hotellrummet-bild.

Av Camster - 6 augusti 2013 22:09


Såg detta på expressen.se idag och måste ju bara dela med mig! I love New Kids and I love Donnie! Och jag älskar bilden! Jag har tryckt gilla på den på instagram, sååå klart!

Av Camster - 5 augusti 2013 12:45


När jag i lördags passade Nellie, tog vi en liten promenad för att fota solnedgången.
Skoj att få lite annat motiv runt "nedgången" än vad jag brukar ha. Och Nellie var ett väldans bra sällskap   
 


               

Av Camster - 4 augusti 2013 21:53

En väldigt stolt och nöjd, och nu megatrött, Robin har idag firat sin 3årsdag.



Han var den som vaknade först imorse, så jag fick säga till honom att ligga kvar i sin säng medans jag väckte de andra. När vi sedan stod utanför hans dörr och skulle börja sjunga så hör vi: Här är jag!   


     




Han tog verkligen i för att kunna öppna sina paket.




Paketöppning när gästerna kom...


   



I spänd väntan på tårtan. Glasstårta enligt väldigt bestämd order från 3åringen   


     




Fiskedamm

     



Jag hade fotosession med Nellie och plötsligt dyker denna upp framför linsen   

     




Kusinerna   

 


TACK alla ni som kom på kalaset     



Av Camster - 4 augusti 2013 13:09


Av Camster - 3 augusti 2013 23:55

Imorgon fyller Robin tre år! Mer exakt, kl 1.47 inatt :-)

Massa som ska fixas imorgon, inkl handla annat golv till badrummet. Suck... Men men, allt fixar sig nog innan kalaset drar igång på eftermiddagen.

Idag har väggarna i badrummet blivit kaklade och det blev sååå bra!
Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag som barnvakt till systerdottern. Mysigt mysigt!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards