Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Camster - 3 augusti 2013 23:55

Imorgon fyller Robin tre år! Mer exakt, kl 1.47 inatt :-)

Massa som ska fixas imorgon, inkl handla annat golv till badrummet. Suck... Men men, allt fixar sig nog innan kalaset drar igång på eftermiddagen.

Idag har väggarna i badrummet blivit kaklade och det blev sååå bra!
Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag som barnvakt till systerdottern. Mysigt mysigt!

Av Camster - 3 augusti 2013 10:30

Jomensåatt... 
nu är det semestertider och det blir inte mkt bloggande... Hivar upp lite bilder från en solnedgång som jag rusade till för ngn kväll sedan. 
Jag stod i vårt badrum på ovanvåningen och borstade Tobs´ tänder, när jag genom fönstert såg de fina färgerna på himlen. Jag frågade Tobs om det var ok att jag körde iväg för att fota, för att sedan komma tillbaka och fortsätta nattningen. 
Jag fick ett OK! Och när jag sedan, typ 15 min senare, kom tillbaka så frågade han mig om jag fick några fina bilder   


         

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards