Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Camster - 15 augusti 2013 21:47


Denna Apa/Nalle(?) stod utanför ingången till Gröna Lund och Tobs fick en go kram. Robin ville dock inte! 


 


Jag fick äran att åka "Farfars bilar" med Robin... 3 gånger... 
Han var en väldigt bra förare, trots att han låg ner i kurvorna.




Tobs i sin älskade släng-gunga (blå tröja)

   



En VÄLDIGT stolt Tobias! STORVINST på endast ett försök!!

 



Vi besökte Pettson och Findus... eller ja, iallafall deras lilla stuga...

     




Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv när Tobias såg skrivmaskinen och började peta på den.
"WOW mamma, en gammal... ja typ dator"

Jag kände mig genast oerhört lastgammal när jag tänkte tillbaka på att jag faktiskt satt och skrev på maskin på min mammas jobb. Dock inte av den gamla modellen som Tobs tittade på, men ändå... 




    



När man är i Sthlm, så kaaaan man ju bara inte missa att åka den långa/höga rulltrappan som finns vid Kungsträdgårdens T-banestation.

   




När vi kom till hotellet öppnade Tobs sin stora förpackning med godis för att inspektera hur mkt som egentligen fanns i den   

 




Första natten så vaknade jag små-chockad kl 5. 
Det rumlade till i rummet och plötsligt så fanns Tobias i min säng. Stackaren hade ramlat ner från överslafen i våningssängen och hamnade delvis i min säng och delvis på sängbordet.
Som tur är så hade jag dragit fram/ut sängbordet för att hindra Robin från att rulla ner från sin underslaf, så Tobs hamnade med halva kroppen på bordet.

Vi sa till i receptionen på hotellet att vi gärna ville ha en lösning på detta, så att Tobs inte riskerade att ramla ner fler gånger. Eller ja, han ville ju inte sova i sin säng igen, förklarligt! När vi kom tillbaka efter dagen på Grönan, så hade de inte löst det hela. Men se, det löste VI! Vi tryckte ner strykbrädan mellan madrass och den lilla, töntiga kanten på sängen och TJOFF så visste vi att Tobs skulle sova säkert resten av nätterna   


    

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards