Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Camster - 31 oktober 2012 20:37

Kvällen bjöd på en liten trick or treat-runda för mig och kidsen.
Vi besökte mina parents, min syster och även barnens nästkusiner.   




Först en gruppbild innan vi gav oss iväg.
Robin ville inte fotas, han var skitförbannad efter att jag hade försökt få honom till att ha på sig en "bandana", som pirater har. Men icke! Sååå det blev alltså att han endast hade dräkten på sig och bakifrån såg han mer ut som en fotbollsdomare än en pirat   


 




Barnen väntar på att mormor och morfar ska öppna dörren.
Tobs sa fint "bus eller godis" och Robin sa: "Godis, mormor"






 




Jag är stolt över mig själv som pallade med att titta på Tobs när han hade den hemska Scream-masken på sig. Den masken ger mig heeemska minnen från året då jag bodde i USA. Just den Halloween hade Scream haft premiär och var å varannan unge som ringde på dörren hade denna masken på sig. Jag vägrade till slut att öppna dörren!   


 



Och lite bättre bilder på våra pumpor   




 



  HAPPY HALLOWEEN!

Av Camster - 31 oktober 2012 11:20

 



Detta är INSANE!!!  
Bon Jovi kommer till Köpenhamn nästa sommar!!! Jag går aaaaaaaaaaav!
Tickets släpps den 6/11 och jag ska ligga på låset för att få ngn. 

Jag har gillat Bon Jovi sedan jag var typ 6-7 år men aldrig fått chansen att se dem live. 
Mitt naturliga val som konstertsällskap är ju min syrra meeeeeeen jag måste nog betala en massa massa för att få med henne på denna konsert. Hon gillar inte Bon Jovi typ alls! När vi delade rum så såg man verkligen vem av oss som gillade Bon Jovi och vem av oss som gillade "konkurrenten" Europe   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards