Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Camster - 11 oktober 2012 16:30

 



Till helgen ska tapetsering av hallen ske... igår började vi med att sätta en renoveringstapet, för att slippa slipa och putsa och damma ner hela huset.
Förhoppningsvis kan vi göra resten klart ikväll... Imorgon ska jag på firmafest och isf får Björn fixa resten på egen hand   

Av Camster - 11 oktober 2012 13:33

Kvällen igår bjöd på familjepromenad. Tobias trampade loss på sin cykel... Och Robin satt så bekvämt så i sin vagn medan jag och Björn turades om att köra den. Han satt där och jäste, inbäddad i varm filt och med Musse Pigg som sällskap.

Av Camster - 11 oktober 2012 11:45

Av Camster - 11 oktober 2012 10:47

Ja, halva tanden ramlade av igår när jag skulle lägga mig. Roligt... bra liksom   

Ringde till tandläkaren imorse men de hade ingen tid förrän på måndag morgon. Fick tips om att själv kleta på en lagningsmassa som finns på apoteket. Kl 9,04 var jag på apoteket "runt hörnan från jobb" och fick tag i en liiiiiten tub med just denna lagningsmassa.
Tillbaka på jobb borstade jag rent för att sedan kleta ut denna hemmagjorda lagning...  Det var inte lätt, den hamnade på andra platser än bara tanden. Men nu, efter typ 1½ timme, så känns det som att jag har lyckats. Den vassa kanten mot tungan är iallafall ngt mindre så jag ska nog "överleva" till måndag...


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards