Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Camster - 23 oktober 2012 14:40

Den 13e juni nästa år smäller det!

 

Såå underbart!!! 

Jag såg dem i Malmö 2010, läs om det här    och här   


Hmm nu när jag tänker på det så var jag gravid med Robin då jag såg dem! Visst, inte mer än typ 3e månaden men stackars unge som han antaligen har skumpat runt där inne när jag hoppade loss på konserten!   

Av Camster - 23 oktober 2012 10:55

Just nu vill jag bara åka hem från jobbet och bryta ihop i en hög... sova bort skiten... 

Det är en väldigt stökig klass som Tobs har hamnat i i skolan, massa bråk och skit. 
Och imorse kändes det inte alls bra att lämna honom eftersom han var skitförbannad på mig. Sitter denna "arg-het" i resten av dagen så har jag ju ett roligt samtal som väntar med fröken då jag hämtar honom.   

Och sen blev Robin förbannad på mig eftersom jag inte bar honom den sista biten in till dagis. Han var skitförbannad i omklädningsrummet. 
Och innan dess hade det varit gnäll där hemma så ja... en riktigt jävla bra morgon!


Har ont i magen... orkar inte ha samtal med Tobias´ fröken idag... 


 

 




 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards