Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Camster - 10 oktober 2015 23:01


Jag satte kl till att väcka mig 6,30 imorse (en lördag!) för att jag skulle ut och fota soluppgången.
Varenda dag denna veckan har soluppgångarna varit magiska men jag har inte haft chans att stanna för att fota eftersom jag varit på väg till jobb.
Sååå, jag satte alltså klockan för väckning, hoppade in kläder och körde iväg.
Men... det blev inga magiska färger idag. Jag kände mig något snopen faktiskt... B tycker att jag ska jaga soluppgång imorgon igen men icke, imorgon ska jag sova!


Men även om det inte var några magiska färger så klickade jag av några foton...


   

   

Av Camster - 10 oktober 2015 19:43


Sitter nu i uterummet och går ner i varv innan jag ska hoppa in i duschen efter att ha avverkat 1 mil på cykel runtom i stan.

Av Camster - 10 oktober 2015 08:36

Vår lillfis är sjuk.
När jag hämtade honom på dagis igår så var han pigg å glad, inga tecken alls. Eller jo, han var hes. Riktigt skrovligt hes.
När vi kom hem så var han extremt mammig och ja, nog kändes han litta varm...

Sen dalade han snabbt. På mindre än 30 min såg man feber-glansiga ögon... han bäddade ner sig i soffhörnan och kollade tv. Hela tiden med 'mamma sitt hos mig, mamma kram, mammaaa'.
Och jodå visst har han feber.
Kokhet inatt... orolig natt för mig...
Och ändå gick jag upp kl 640 för att fota soluppgången! Men... det blev ingen fin uppgång... mer om det senare...



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards