Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Camster - 9 oktober 2015 09:00


Åh vad jag trivs på mitt nya jobb!
Och sikket folk! Det känns som att man har känt dem en längre tid än bara denna vecka jag jobbat där.
Visst träffade jag dem några gånger innan jag började jobba men ändå... som i onsdags/torsdags; två tjejer kom ner från GBG för att utbilda mig och när vi sa hej då igår så kramade de om en precis som att man vara riktiga friends! Asså vilken sammanhållning! Jag är "blown away" av detta!


Utbildningen har varit väldigt rolig! Första dagen kände jag mig riktigt smart men igår, ehhh not so much! Men jag fick beröm av de båda, att jag var väldigt snabb till att ta åt mig infon och "göra rätt". Vi får väl se hur det går under dagen då jag ska sätta allt "i verket" ;-)

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards