Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Catch-up

Av Camster - 15 april 2015 23:19


Tillbaka på jobbet, på halvtid, efter 3 veckors sjukskrivning.
Och faktiskt, inflammationen i högerarmen verkar ha gett med sig! Det tog ju 'bara' 2.5 månad!
Det är skönt att vara tillbaka på jobb igen, men jag är ganska slut när jag kommer hem.

På tal om att vara trött... inatt fick jag kanske 3 timmars sömn. Robin, var väldigt oroliga inatt... en massa kallande och gående fram å tillbaka mellan min säng och Robins... Till slut fick jag nästintill 'skälla' på honom och dååå lugnade det ner sig. Men då var kl 315 och min kl ringde 6.33 Gääääsp!

Annars då? Jodå... mkt tid att reflektera över hur folk bemöter en... hur det pratas och 'läggs sig i' istället för att fråga om varför jag varit sjukskriven. Inte för att jag hade berättat allt, men att man har en massa åsikter om min sjukskrivning gör mig pissed! Tydligen får man inte lämna huset när man är sjukskriven! Visste ni detta? Det var helt nytt för mig faktiskt...
Vuxet folk! Orka liksom!

 
 
Ingen bild

Mamma

16 april 2015 08:23

Skit i "dom", de vet inte vad de snackar om OCH de har inte med det att göra! Vissa har mer problem med vad andra gör istället för att tänka på hur de själv är! Nötter 😉

Camster

16 april 2015 13:20

Nej precis! De har inte med saken att göra men ändå ska det snackas å undras bakom ryggen på en. Blir så trött på 'förvedet' folk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards