Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Camster - 3 april 2015 23:33



När man har dragit iväg familjen på vernissage, och man sedan ser att himlen har många maffiga moln som man egentligen skulle vilja stanna bilen för att fota... men inte "vågar" stanna med risk för suckar från iallafall de små medlemmarna i familjen... ja då får man klicka bilder genom rutan.

  

 

   

Av Camster - 3 april 2015 20:17


Ja då har man haft sin första "vernissage"   
Idag åkte jag och familjen till Fogdaröd och kollade in mina foton på Konstrundan.
Jag hade ingen aning om vilket av mina 2 teman som de hade valt och jag får ju säga att jag blev överraskad då jag såg att de valt "Arkitektur"   
Nu gäller det att hålla tummarna så att jag får många röster av besökarna   


   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards