Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Camster - 20 maj 2014 21:45


Ikväll samlades vi alla på en thairestaurang i stan för att fira min mammas födelsedag!

Massa trevligt, massa god mat. Massa bra kväll helt enkelt   

De väldigt duktiga barnbarnen hade även fixat så att en liten godisbox kom i posten till sin mormor idag! Jag är djupt imponerad av dem! De är små men de är väldans så händiga 

  


   



När jag hade hämtat kidsen på dagis/skola, så åkte vi till en blomaffär så att de kunde handla vars en bukett.
De valde själv ut blommorna till buketten!
Visst, Robin ville till en början handla "en sån kruka, en sån kruka, massa såna och en sån kruka" till mormor meeeen jag fick honom på andra tankar.
Han valde blommor och även ett passande kort till buketten 


     




Tobs blev väldigt stolt över sitt val   


   



 



Och så lite kusinpromenad innan vi satte oss i bilarna och rattade hemåt.


     


   GRATTIS mamma/mormor   
Hoppas du har haft en bra födelsedag!    



Av Camster - 20 maj 2014 20:37


Festsugen? Danssugen? GISSA!!!



Av Camster - 20 maj 2014 00:39

Efter snart en vecka med penicillin, har jag äntligen fått tillbaka mitt luktsinne! Det har gått mer än 2v sedan jag kände både doft och smak men nu börjar det äntligen återkomma!
Nu slipper jag gå omkring och undra om jag stinker svett!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards