Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Camster - 14 februari 2014 22:35


Efter två dagars utbildning, är jag nu en ännu vassare receptionist!
Som sades på utbild: vi är riktigt bra men vi kan alla bli bättre!

Jag har lärt mig mycket nya och bra saker. Egentligen är det inga stora ändringar som behövs göras för att kunderna ska få en helt annan upplevelse då de ringer till oss.
Under helgen ska jag låta allt snurra runt i huvudet på egen hand, men på måndag ska jag ta fram alla anteckningar och papper från kursen och sätta allt i action, sakta men säkert!


Dagen till ära, fick vi bl.a chokladfondeu till eftermiddagsfikan! Det och hockey på tv.n made my day!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards