Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under december 2013

Av Camster - 29 december 2013 01:31


Åh, jag måste genast se till att ordna upp detta. Sååå klantigt av mig att betala min räkning två gånger!!!

Av Camster - 28 december 2013 23:45



Igårkväll åkte jag och Robin till min syrra m familj.
När vi sedan skulle hem så var det dags för hästarna att få mat. Robin var inte sen med att erbjuda sig att hjälpa och det var en stolt kille som fick hjälpa till att bära vatten, fixa med frukost-höet och även klappa både hästar och en liten kattunge. 


   

Av Camster - 28 december 2013 22:57



Kusinerna fann varann direkt   


 



Nellie är den sötaste tomte-nissan jag någonsin har sett!

Och det säger jag inte bara pga att hon är min systerdotter... faktiskt! Hon blev guda-söt på julfotona jag tog på henne.


 




En något allvarlig Robin, på väg att sätta ut saft och pepparkakor till Tomten.


 



Eftersom "stora Tomten" hade mkt att göra denna kväll, så kom hans hjälpreda "Tomtenissen" på besök och delade ut klapparna.


   




Efter Tomtenissens klappar, blev det utdelande av alla andra klappar som låg på plats under granen. Och så äntligen, äntligen blev det dags att öppna allt!


 



Vår julklapp till Nellie blev uppskattad   


 


   


 

Av Camster - 28 december 2013 22:48


På lillejulafton kom Nellie med föräldrar ner till oss för att baka pepparkakor.
Det blev en hel del gjorda men nu när jag satt och tittade igenom bilderna, så inser jag att jag aldrig tog ngn bild på våra "alster"! Dumt! Jag som t.o.m hade gjort en leende häst liksom, och så tar jag inte foto på den!


 




På juldagen satte vi oss ner och gjorde lite marsipanfigurer... eller, ja... vi försökte...


       




Bäst var nog Tobs´ tomte som fick så stort huvud att han inte kunde stå upp   


   

Av Camster - 27 december 2013 23:57


Julfirandet upptar all min tid, ska försöka uppdatera med lite foton från de senaste dagarna typ imorgon.
Under tiden hivar jag in några foton från Långa Bryggan i Bjärred, tagna för snart ett år sedan...


     

Av Camster - 26 december 2013 00:45


Tobias gillar Nellie.
Nellie gillar Tobias   


   




Liten Robin gillar också Nellie 



 




... men igår gillade han mest salta pinnar, och sin Dino-munkjacka som han fick i julklapp   



 

Av Camster - 24 december 2013 14:06


En väldigt glad Robin igår då han hängde sin julstrumpa innan han gick till sängs.


Imorse hade vi båda kidsen mysandes i vår säng. Efter kanske en kvart frågade Tobias Robin: Har du tittat om det finns något i strumpan
Och sen rusade båda kidsen mot sina rum :-)



GOD JUL ALLA! !!

Av Camster - 23 december 2013 10:11


Kollade igenom gamla foton igår... Hittade då bl.a dessa...


Coolaste Tobs och megaliten Robin!


     

        


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards