Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Camster - 5 december 2013 08:36


Som ett stort fan av Fast and the Furious-filmerna, så blev jag i söndagsmorse ledsen då jag läste att Paul Walker hade omkommit i en bilolycka.
Jag hade egentligen inte tänkt att skriva ngt om denna tragiska sak i bloggen, med tanke på att media, bloggar, facebook och Instragram svämmas över ang detta ämne... men nu kommer fler och fler hemska detaljer kommer fram ang olyckan.


Själv har jag tyckt att det var himla konstigt att bilen var så pass kvaddad av krocken med det lilla, taniga trädet som stod i vägen. Visst, en gatulampa kan ju kanske också ha stått i vägen då de kom... 
Idag läste jag att en markliggande gasledning    kan vara anledningen till att bilen exploderade i ett stort eldklot.  


Jag har sett div klipp från olyckan och det värsta jag sett är då man ser en siluett/skugga av en människa som rör sig inne i elden. Just det filmklippet kommer jag inte att länka till då det får mig att må illa... precis som dagens nyheter där det står att det nu är under utredning om det är just Paul Walker som försöker komma ut från bilen... Förhoppningsvis så är det så att det är hans kompis, som sprang fram och försökte få ut honom från bilen, som syns i filmen. 


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards