Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under oktober 2013

Av Camster - 7 oktober 2013 21:42


Fartfyllda foton, ingen bra kvalle.
Men, han var nöjd! Han sprang som en iller fram å tillbaka, fram å tillbaka...

Medan jag knäppte foton av solnedgången... (what else?)  



Jag börjar dock känna att jag har kört fast lite i de "säkra" solnedgångarna"...
Men imorgon får jag chans att fota lite nytt. Då ska jag spendera dagen på Ystad Saltsjöbad  för att få lite massage och omtanke. Det ligger perfekt vid havet såååå jag har så klart kameran med mig så jag kan klicka loss både innan och efter min spa-dag.

Nedan är några av kvällens solnedgångs-foton... 



           

Av Camster - 6 oktober 2013 23:46


Vill ut och fota alla höstfärger!
Längtar till nästa helg då jag ska få fota en massa massa!!!

Av Camster - 4 oktober 2013 16:10


"Nya" badrummet har varit brukbart sedan ett par veckor tillbaka, men jag har varit på jakt efter ngn fönsterfilm i modell "snygg". Detta har jag dock inte hittat, så i väntan på detta har vi satt in ytterligare ett duschdraperi för att skydda fönsret då man duschar. Visst, även för att minska insynen kanske meeen fönstret har persienn så det hade ju funkat ändå   



Igår tog jag första duschen i det badrummet på ja, nästan ett år! Det var typ i början av december som vi upptäckte vattenläckan... 
Det kändes riktigt ovant. Inget badkar som ragglade omkring... ingen dusch där man måste hålla munstycket i handen hela tiden (som på ovanvåningen)... 

Riktigt riktigt najs med andra ord!


Inte de bästa bilderna men men... 


 




Min lilla idé att ha en "bård" som bryter av på höjden och som sedan fortsätter över golvet... 
(se bild nedan)


 



Många har åsikter ang "bården".
De negativa åsikterna struntar jag i, JAG gillar att den går ut på golvet, så det så!


 



Längtar till den dagen då jag har tillräckligt med lugn i kroppen för att ge mig tid att
lägga mig i detta lejontass-badkar. 


 

Av Camster - 4 oktober 2013 14:53


I Tobias´ klass avhandlar de en bokstav varje vecka och denna veckas bokstav är R.

När deras fröken bad barnen komma med förslag på R-ord så räckte ett barn upp handen och sa:
- Röv!


Hmm... asså... hur fel det än må vara att 7åringar använder såna ord, så kunde jag inte låta bli att garva när han berättade det    
Jag undrar hur mkt deras fröken fick kämpa för att motstå att göra likadant    



 

Av Camster - 4 oktober 2013 11:45


 


Vill hem och zzzova....    

Av Camster - 4 oktober 2013 08:50


Ylvis - What does the fox say?




Robin - What does the Fox say?   



  (tyvärr strulade min telefon på slutet så ni behöver inte fortsätta titta efter att Robin har sjungit klart)   

Av Camster - 3 oktober 2013 15:10


     

Av Camster - 3 oktober 2013 09:55


Min Fårrd är på service... Skulle egentligen ratta svärmors bil till jobb meeeen hon fixade denna åt mig! 
Honda CRV, en bilmodell jag länge varit förtjust i...


 

Så, vem ska jag nu vara extra snäll mot för att få en sådan i julklapp?   




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards