Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Camster - 26 oktober 2013 14:50


Första discot för Tobs skedde igårkväll.
Femmorna på skolan anordnade disco för de yngre klasserna.


En, av mig, hår-stylad Tobs.

Jag följde med honom in och såg så att han fixade betalning och hitta plats till sin jacka. Stod sedan och smygkikade när han gick in mot dansgolvet och DÅ kände jag att det var dags att gå. Jag hann ut till bilen, sen kom det några tårar på mina kinder men ändå en varm känsla i hjärtat.
Min lille påg, nu börjar du att bli stor. Så mycket saker du har framför dig. Lätta, roliga, jobbiga, ledsamma, underbara och främmande saker. Det är inte lätt att bli äldre.

Risken är att jag är en curlingmamma :-(

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards