Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Camster - 19 juli 2012 14:00


I fredags var jag, syrran och hennes sambo på Sommarrock i Svedala.


Jag åkte dit för att se E-Type, de stannade för att även se Hammerfall senare på kvällen...
Sikket draaaaaaaaaaaaag i E-Type! Man kommer verkligen i partyhumör av hans musik! Jag och syrran smög oss närmare och närmare scenen... plötsligt stod han rakt framför mig, upphoppandes på staketet och se där, han råkade visa magen   

Hans konsert höll på i en timme innan ett annat band skulle ta vid, och då rattade jag hemåt... Både jac och syrran var grymt nöjda!



   

Av Camster - 19 juli 2012 13:03

En liten stund innan lunchen idag så kom min familj på besök...
Med sig hade de hembakad fika, gjord av Tobs (med hjälp av B  )


Jag fick en laddning till mina närmsta medarbetare, jag ska snart gå och dela ut den   


 


 

Av Camster - 19 juli 2012 09:45

Men vad är det för fel på denna vagnen? Jag kommer ju ingenstans!


En halvförvirrad Robin försöker få bagagevagnen att rulla... dock utan större framgång... Och med ett litet irriterat ansiktsuttryck på sista bilden   



 

  


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards