Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Camster - 18 juli 2012 21:45

Kvällen bjöd på en 7,5km lång promenad i sällskap med familjen.
Vanligtvis brukar jag jag ju traska på i bra fart på mina rundor, idag blev det dock lite långsammare tempo. Med mig hade jag även kameran    
Bl.a fotade jag lite snabbt utanför den gamla spritfabriken i stan... ett ställe som jag vill in i en dag för att fota... Bilder från just det stoppet kommer i ett senare inlägg, nedan kommer lite random bilder...



    





  

   


Av Camster - 18 juli 2012 11:39



Det är lika bra att "come clean"... jag har en affär    Jaaa, lite dåligt att erkänna det så här på bloggen men va fasiken... till slut hade det ju kommit fram...
Jag vill ut på date snarast! Men det går inte... min kamera får helt enkelt vänta tills jag har semester     


Lite fler foton från Spanienresan...



     

Av Camster - 18 juli 2012 11:10

Åh vad trist det är på jobbet just nu! Det sker inget, nada, nothing!


Jag har bara denna veckan kvar att jobba, sen väntar 3½veckas semester men som det är nu så hade jag lika gärna varit ledig redan... inget vidare tryck i receptionen för att sitta 2 pers liksom...




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards