Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under september 2012

Av Camster - 11 september 2012 00:29

Är det allvarligt om man inne i ens huvud säger till sig själv:
- Ok, dags att försöka sova. Men jag kan inte lova någonting.

Och varför nu detta samtal med mig själv? Jo, jag har kört vab med Robin idag och just nu ligger han och gråter i sömnen med jämna mellanrum... Jag har sprungit in till honom ett antal ggr men eftersom han faktiskt sover, trots gråt, så bäddar jag nu ner mig sååå får vi se hur denna natten går...

Av Camster - 10 september 2012 09:37

Är hemma med Robin idag. Natten bjöd på feber för hans del och jag tror att kl var lite efter 2 då han till slut fick ro. Och lite mer än 4timmar senare ringde klockan...
Nu hänger vi i soffan och jag bara väntar och längtar till han vill sova... Jag är stentrött...

Av Camster - 9 september 2012 23:36

Båda sover gott.
RobbieRob är megasupervarm sååå vi får se
i vilket skick han är imorgon. Tobs snarkar loss här bredvid mig i Björns säng :)

Av Camster - 9 september 2012 22:51

Plötsligt var golvet täckt av massa gosedjur!
I nästa stund kom Robin bärandes på filt och kudde och bäddade ner sig :)

Av Camster - 9 september 2012 20:16

Stod på loppis idag...
Lärde mig något nytt!! Plast kan rosta! Ja faktiskt, det KAN rosta! Det talade en 'dam' om för mig idag då hon synade en termos som jag sålde. På knagglig svenska sa hon: 'ah rost. Rost!'
Jag kunde inte låta bli att skratta fram mitt svar att plast inte kan rosta. Det hon såg var ett litet färgsläpp.

Fick jag sålt den för 10kr? Jajamensan! Men inte till henne utan till en trevlig herre som tyckte att 10kr var ett fynd!

Av Camster - 9 september 2012 18:22

Kan du titta på mamma, sa till Robin och får denna minen som svar :)

Av Camster - 6 september 2012 20:52

Jag och Robin var ute i garaget en stund ikväll... Jag plockade ihop sakerna jag ska ha med och sälja på loppis i Lund på söndag och RobbieRob höll mig sälle. Han hittade Tobs' gamla gitarr och röjde loss. Med gungande stil spelade han och ibland stampade han takten :)

Av Camster - 5 september 2012 20:54

Hemma idag och imorgon med div mediciner.
Men... nu börjar jag bli lite orolig... drömmen jag hade idag efter att jag tagit hostmedicin var heeelt sjuk!

Det var familj/släkt/vänner som förvandlades till zombies (!) och till slut var det jag och en person till kvar som fick ta till våld för att komma ifrån dessa zombisar. Och enligt min dröm så blöder inte zombies.




 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards