Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Camster - 14 september 2012 22:08

Glad Robin då han körde fredagsmys hos mina parents tidigare ikväll

Av Camster - 14 september 2012 15:51

Imorgon är det äntligen dags!!! Vi har väntat i typ ett halvår (det var i feb vi best biljetterna) men imorgon rattar vi till GBG för att kolla på Monster Jam!


Vi var på detta event 2010, jag nästintill höggravid med RobbieRob. Det var grymt coolt och vi har väntat och längtat på att de ska komma tillbaka. Imorgon, imorgon!!   


MonsterJam 2010 klipp




 

Av Camster - 14 september 2012 09:03

Igår packade jag min första "matlåda till mitt eget barn"-låda.
Tobias ska på skolutflykt idag. Tyvärr är vädert inte det bästa   Det regnar och är full storm... Men han var taggad för sin utflykt ändå.
Eftersom jag jobbar till 17 idag och Björn kör hem från Sthlm under eftermiddagen, så har min mamma äran att hämta Tobs i skolan. Jag hoppas innerligt att han är nöjd med utflykten så att han är på ett bra humör då han blir hämtad   
Dagis är stängt idag så Robin är och röjer hos mamma. Om några timmar kommer deras hus att vara fullt av folk, och när vi kör hem ikväll så kommer nog både mamma och pappa att sätta sig i soffan och pusta ut   



Bilden är tagen för ngn kväll sedan då vädert var mkt trevligare än denna fredag.


    

Av Camster - 14 september 2012 08:48

  Inatt mellan kl 3 och 4 hade jag tjänat på att ha en stegräknare kopplad till mig.

Jag fick springa mellan sängen och Robin typ konstant denna timme... men 4,04 var sista gången jag tittade på kl och sen sov vi alla lugnt igen.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards