Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Camster - 15 juli 2015 18:51


Jag ramlade över en reklam för ett ställe där man kunde framkalla sina foton som magneter. Det bästa var att man kunde koppla det till sitt instagram-konto och eftersom jag har så väldigt många foton där, var det perfa att kunna ta foton direkt därifrån.

Jag valde ett ark av 9st magneter i sammanlagd storlek 21x21 cm.
Jag beställde och betalade dem i fredags eftermiddag och idag låg dem i brevlådan!!!

Sååå snabbt! Så enkelt. Så snyggt!
Jag kommer lätt att beställa därifrån igen!

Www.sticky9.com

Av Camster - 15 juli 2015 16:00


Min dröm just nu är att ha en  fotostudio. 
Kanske i en friggebod på tomten... ja vi får se... 

Första steget (?) har jag tagit genom att köpa ett ljustält. Jag testkörde det lite snabbt igårkväll... har så klart inte lärt mig ljussättningen å sånt än, men de 3 första bilderna nedan är fotat i ljustältet.


     



Bild nedan är från Kjell.com  

Av Camster - 15 juli 2015 12:43


Satt ett tag och drömde mig bort bland hus till salu i området där jag bodde i USA.
Klickade runt och hittade ingen mindre än MICHAEL JORDAN´s hus till salu!   
Asså, ngn måste driva med mig?! Kan man verkligen få köpa hans hus?! OMG! 


  


Jag har rört dessa grindarna!   
Jag var livrädd för att en vakt skulle se oss på övervakningskamerorna så det var ett snabbt tafsande på grinden när min kompis samtidigt tog kort   


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards