Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Camster - 21 mars 2015 22:32


Jag var ute och rastade kidsen en kort stund ikväll, med hopp om att få lite foton på solnedgången.

   


Dock var det alldeles för blåsigt och kallt så vi åkte hem efter typ 10 min igen


       


Detta var typ det enda fotot som var värt att behålla...

 


Jag var ute en stund senare på kvällen också för att få den coola mån-skärvan på bild. Men äsch!

 


Ett försök till att fånga stjärnorna... men det var så sa***s kallt att jag inte pallade stå där och fibbla med inställningarna. En del foton blev bra (i kameran) men när man sedan kom hem och laddade av dem...   

Önskar att jag hade ett nåååågot bättre bildbehandlingsprogram!

 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards