Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Camster - 7 november 2015 23:09


Vi spenderade kvällen hos svärisarna och där hade Tobs bl.a auktion för div saker. Robin och jag bjöd... Robin bjöd lite oftare än mig... Robin bjöd t.o.m över sig själv :-D :-D


Sen fick kidsen chans att kryssa för i en leksakskatalog vad de önskar sig i julklapp och shit pommes vad Robin kryssade! :-D


Själv kollade jag i samma katalog tidigare idag och hittade inget till kidsen. Sakerna var svindyra i mitt tycke!
Nej, här jagas det klappar till billigare priser på nätet!

Av Camster - 7 november 2015 12:32


Nu har fotona från bebisfotograferingen äntligen landat här hemma. Jag har kollat igenom produkterna och godkänt dem för leverans! 
Jag är skitnervös! Tänk om kunderna inte är nöjda med fotona, med kvalitén, med allt liksom   


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards