Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 25 september 2015

The old life

Av Camster - 25 september 2015 23:37

Ja... då var den över. Sista dagen på mitt gamla liv som receptionist. Jag har nu gått ut genom dörrarna för sista gången som anställd.
Fick stor uppskattning från kollegorna idag. Några fällde t.o.m tårar. För _min_ skull liksom ? Själv var jag konstant leende. Leende just pga alla goa vänner som jag kommer att ha kvar trots att vi inte kommer att ses varje dag. ? Leende av att höra att de kommer att sakna mitt skratt i korridorerna.

17 år på samma ställe! Mkt har hänt på dessa 17 år;
Kom hem fr USA-jobb, fick jobb på Unikum. Sen blev det käkoperation, dating, sambo, fibro-diagnos, husköp, giftemål, bröllopsresa t USA, mf, vattenskada big time i huset. Gravid, Tobs föds. Jobba jobba jobba, mf igen, gravid, Robin föds. Vattenskada i tvättstugan. Vattenläcka i badrum. Utvecklat mitt fotograferande. Barn börjar dagis. Barn börjar skola. Ett helvetes-år första året för Tobs i skolan. Jag blev moster. Jobba, jobba, slutkörd på många sätt å viss. Resa till Vegas! Arbetsintervju och nytt jobb.

Om en vecka börjar mitt nya liv. Nytt jobb. Nya kollegor. Eget kontor= Det har jag aldrig haft, fatta vilken lycka att få inreda sitt egna kontor liksom! :-)

Fick ett spabesök i present, även en ansiktsbehandling hos fina Emma.
Asså, detta är gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards