Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under oktober 2014

Av Camster - 15 oktober 2014 11:30


"Överallt" kan man läsa ang personer som fått ett 20årigt brev skickat hem till sig den senaste veckan. 
Även jag har fått ett sådant brev från mig själv... mitt 17åriga jag (eller ja, jag skulle fylla 17 år 5 dagar efter att jag skrev brevet)


 


Jag skrev mitt den 15e sept 1994, kl 19,58, liggandes på golvet i mitt rum...
*  drömde om att bli reseledare

*  drömde om att åka till USA.
* undrade om jag skulle bilda familj under dessa 20 åren (hade inte ens "haft min första pojkvän då jag skrev brevet)

* skrev om vilken musik jag lyssnade på vid den tiden.
* skrev om när jag åkte till GBG för att se NKOTB! (vem kunde då tro att jag skulle se dem live igen! Vem kunde tro att jag skulle få chansen att röra dem alla 5!)

* skrev om vem jag var kär i just då och 

* att jag, 69 dagar efter att jag skrev brevet, skulle se Chippendales!   


Jag hade helt glömt bort att jag även hade skrivit brev till både mamma och Jessie!
Det roliga är att jag skrev, i båda deras brev, att jag skulle vara gift med en amerikanare, bo i USA och äga en Lamborghini!. I syrrans brev hade jag skrivit att hon skulle rama in brevet då hon fick det eftersom jag nog var känd vid detta laget   


Att skriva till sitt 36-37åriga jag som 16-17åring var inte det lättaste, det minns jag. Det kändes så oändligt långt borta! Och nu när jag läser brevet så önskar jag att jag nog hade skrivit om en massa annat också. 

Men men, som jag själv skrev i brevet, det är svårt att skriva till sig själv.


Av Camster - 14 oktober 2014 21:29



Jag har fått tips om en fototävling gällande Malmö-motiv och nu har jag problem med att bestämma mig för vilket foto jag ska skicka in. 
Snälla, hjälp mig! 


Turning Torso...

 


Emporia

 


eller Öresundsbron

 


Av Camster - 14 oktober 2014 20:57


Kreativiteten är hög denna kväll   


               

Av Camster - 13 oktober 2014 14:00


I fredags var det dags för höstfest på jobb.
Jag hade turen att fixas i håret av Maria, she´s a star when it comes to hair and fun ideas  
Höjdpunkten på kvällen var när karaoken satte igång och det sjöngs både Brittan OCH New Kids on the Block      



   

Av Camster - 13 oktober 2014 10:11


Vet du vad Buzzador är? 
Det är en sida där du kan bli utvald för att "buzza" en kampanj.


Buzzador - "Våra 400 000 medlemmar kallas Buzzadorer. De är nyfikna personer som via våra kampanjer provar, berättar om och delar med sig av spännande produkter. Buzzadoren påverkar sitt nätverk via word-of-mouth, sociala medier och ärliga recensioner online."


Jag blev för lääänge sedan utvald att buzza Storytel, en app som används dagligen i vårt hem.
Nu ska jag få prova Mofibo, en app där man kan läsa böcker genom sin platta/smartphone.


     


#mofibo #buzzador

Av Camster - 13 oktober 2014 09:00


 

Av Camster - 12 oktober 2014 21:34

 

Fullt party i Malmö Arena igårkväll!


Ganska konstig känsla att se Baywatch-snubben live, som man bara sett på tv liksom. Men där kom han, med sin "rädda-folk-plast-grej".

 



Samantha Fox.

Så liten, så muskulös   

 


Sen hade de även skakat fram Dr Bombay. Detta var ett av de 2 tillfällen som jag och Jessie lämnade Golden Circle och istället gick upp och satte oss för att vila en stund.
Det andra tillfället var när Katrina (från "and the Waves") fick på scen   

 


Vengaboys! 
Fest!

 


Ibland körde de lite "memorabilia" på skärmen och visade vad som hade hänt mellan 1980-1999.
Grymt coolt! Det är många intressanta saker vi har varit med om, vi 70talister   

   


Hela (dans)-golvet var fullpackat!

 


Sista "akten", Scooter.

 


Just det, the Knight Rider-car Kitt var ju också med! 

 



 



Av Camster - 12 oktober 2014 12:58


Besök i Ullared tillsammans med några vänner.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards