Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under mars 2014

Av Camster - 19 mars 2014 23:00


Yaaay! Jag har fått ytterligare ett av mina foton publicerat!! Man kan tagga sina foto på Instagram med #hejlt för att göra lokaltidningen uppmärksam på ens bilder och tjoff, på mitt första försök så valdes ett foto ut för tryck i tidningen!

Nu blev ju bilden nedanför inte så himla fin, att fota en bild i en tidning är ingen direkt höjdare ?

För en vecka sedan tvivlade jag på att de ens skulle se min bild. Idag sitter jag glad och nöjd.

Tänk om någon nu skulle spana runt bland bilder och vilja köpa en av dem! Ahhh det hade varit sååå coolt ? ??

Av Camster - 17 mars 2014 20:07

... men jag däremot är slut på alla krafter. Inne på 6e dagen med hög feber, å då menar jag 38,3 och uppåt vilket är mkt för denna låg-temparen.


Härom natten låg  jag och feberyrade och då skrev jag fram detta i min FBstatus:


Alla sover i 'enslig gård',
förutom 'denne' som behöver värme och vård.
Tempen stannade på runt 39,
F*n! Nu blev det ingen bio!
Det får bli nästa helg som vi raggar iväg i min Fårrd.

Tänderna skallrar, kroppen gör ont,
ah fös ihop mig till en bunt!
Skicka mig med taxi, till ett trevligt place med 'plask i',
det hade varit för kroppen sunt.

Jag vid middagsbordet riktigt läskigt yr kände mig,
jag trodde att jag inför barnen till golvet skulle säga 'Hej!'
Jag reste mig upp, hasade till soffan likt en mupp,
och där började hjärnan sakta att koppla in sig. 

Jag nu borde sova och bespara er detta,
men håll med, dessa rim är ju en riktig fem-etta!
Två ipren och litta saft,
jag hoppas att jag somnar i ett nafs.
Nu har jag inte mer att berätta 


Av Camster - 13 mars 2014 18:28


Vad ska man säga?
Detta fick jag av Björn i 'sjukpresent' idag. Med den skrattretande och kräkframkallande motiveringen att jag är hans prinsessa.
Han kunde inte ens hålla sig för skratt då han sa det...

Av Camster - 12 mars 2014 22:02


Det kom från ingenstans... febern.
Nerbäddad i soffan... 39.6 Yr som en hög tomte, typ... huvudet känns något för litet...
munkjacka med huvan uppe... värmefilt på...

Chicago Fire på tv. Damn, nu blev jag genast varmare ;-) ;-)

Av Camster - 11 mars 2014 13:28


Nu börjar solnedgångarnas tid. Det är svårt att misslyckas med en bild på solnedgångar... 
Men visst, jag borde väl se till att fota annat...   


         

Av Camster - 11 mars 2014 11:03


Kan man ha allsång med sig själv?
Ja, då är det precis det jag har varje gång  jag hör denna låten. Älskar den! Sjunger med som en gaaalning i bilen till den 


Ace Wilder 


Av Camster - 10 mars 2014 15:05


För att följa upp mitt inlägg i lördags ang Monty Python-variationen   av ABBAs Chiquitita, har jag nu hittat klippet från Mellofinalen.


Klicka till ca 2 min in i klippet så förstår ni nog vad jag menar   

 


Det är hemskt! Riktigt hemskt! Jag ser den krull-håriga gubben i Monty Python framför mig när jag hör Malena Erman´s tolkning...

   


ABBAmedlemmarna är nog väldigt lyckliga över att de slapp höra detta live! Jag bannar inte dem för att de inte fanns på plats i Friends Arena i lördags... de gjorde rätt i att hålla sig borta fast att det var de som hyllades...


 

Av Camster - 10 mars 2014 10:23


Ännu en bild uppmärksammad och delad till tusentals på Instagram   


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards