Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Camster - 10 mars 2013 22:05


Vad gör ni när ni har riktigt ont någonstans, typ i huvudet eller kanske i ryggen? Jo, ofta går ni nog och lägger er i sängen en stund. För att vila, för att sova bort det onda en stund och förhoppningsvis är det onda borta, eller iallafall lite lättare, när ni lämnar sängen


Jag vill oxå vila bort min smärta. Jag vill lägga mig, sova en stund och komma bort från smärtan. Detta går dock inte. Just nu är min högra arm riktigt dålig pga fibron. Jag har stöd-bandage på hela armen, med öppning för armbågen bara.
Vissa dagar vill jag inte gå upp men jag måste. Barnen måste ju iväg till skolan och dagis, de måste ha sin mamma även på helgerna. Jobbet måste skötas, hemmet likaså. B kan ju inte ta allt ensam.


Men när man inte ens kan räta ut sin arm eftersom det gör så jäkla ont... ja, då skulle jag gärna dra täcket över mig och försvinna för stund..

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards