Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Camster - 14 december 2012 22:39

Imorgon ska jag äntligen träffa min systerdotter.  

En liiiiiten fisbebis som jag älskar utan att ha träffat henne. En liten flicka som snart är en månad gammal... en liten flicka som ställde till det för min syster... meeeeen imorgon ska jag äntligen så träffa både syster och bebis för första gången sedan den dramatiska eftermiddagen den 19e november.



            

Av Camster - 14 december 2012 22:20



     

Av Camster - 14 december 2012 11:00

Tobs dekorerade också lite pepparkakor igår... 
Vi ska dock göra en omgång med pepparkakor till, som vi ska bjuda på när det är julafton. Så mer pyntande kommer.


 



Tobias pyntar våra 3 pepparkaksgubbar     




Jag gjorde de på ytterkanten, han fixade gubben i mitten

   

Av Camster - 14 december 2012 08:15

Det var svinkallt igårmorse! Och på väg till jobb körde jag förbi en massa perfekta fotoställen.
Eftersom jag slutade något tidigare, för att gå på Robins lussefirande, så hade jag chans att fota lite snabbt på vägen hem. Jag fullkomligt älskar frostade landskap!


 


      


Med tanke på en smått jobbig dag igår, så gav det mig lite lugn att få stå där och fotografera... även om det bara var för typ sammanlagt 5 minuter, så kändes det bra att ha lite bra bilder i kameran.   



*tidsinställt inlägg, dvs skrivet igår, men upplagt idag*

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards