Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Världens bästa lån

Av Camster - 11 juli 2014 09:00


 


"Visst är det häftigt att jag valde just er som föräldrar!


Om ni funderar riktigt noga och tänker på mig så kommer ni säkert också snart förstå varför. Alltså varför jag valde just er. Vi behöver varandra. Jag behöver er, ett tag. Och ni behöver mig. Så är det bara.

Se mig som ett långlån av en bok på bibblan. Ni får upptäcka mig sida för sida. Ni tolkar och tar in det som står i boken på just ert sätt. Ingen kan ersätta er. Ni är mina läsare..hahha. Men som sagt var…jag ska snart lämnas tillbaka. Jag ska klara mig själv. Det är det som är hela poängen. Jag behöver bara er en kort stund. Det är därför jag verkligen ber er att finnas här tillsammans med mig denna stund. Att vi hjälps åt att lägga en bra grund oss emellan. Att vi hjälps åt att skapa en så vacker relation som möjligt. Här måste ni bära huvudansvaret till en början. Jag kommer till er från framtiden och behöver hjälp att förstå hur det funkar här på jorden. Plötsligt så var det liksom bara ljust och så damp jag ner på ert bröst. Jag behöver er mer än ni någonsin anar. Jag behöver er kärlek, trygghet och ert tålamod. Tålamod att se mig växa och lära. Allt är så nytt. Jag vill inte medvetet illa så försök förstå mitt utforskande.

Rätt som det är så står jag där själv vuxen och redo att ta farväl. Jag kommer självklart att hälsa på er men ni kommer inte längre vara de viktigaste personerna i mitt liv. Jag kommer att finna nya vänner, jag kommer skapa en egen familj och då vill jag se tillbaka på er och tänka att jag vill kopiera en massa saker ni gjort med mig som barn, till just mina barn.

Så återigen. Jag finns hos er av en anledning, en liten stund. Låt oss tillsammans skapa något riktigt bra. Vackra minnen som jag kan få lov att sprida vidare, generation efter generation. För vackra minnen skapas av oss, ingen annan.

Kram / Från mig"


     


Lånad från denna blogg  


Camilla:

Personligen känner jag att det är ett lån från båda sidor... ett lån som JAG vill ha förevigt!

 

 
 
Ingen bild

Mamma

11 juli 2014 23:11

Så fint! Jag blev rörd, det är då sant! Vi fick två härliga töser som har lyckats bra med sina liv. Det är ett bra betyg, vi gjorde nog något bra :-) Vi är ju även en liten del i de härliga barnbarn vi har nöjet att vara mormor och morfar till! DET ör stort!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards